Pomoc, nikdo o mně neví! 

12.10.2017

Možná to znáte. Máte webovou stránku, kde prodáváte své produkty, ale nikdo o nich neví. Poskytujete bezvadné služby, jenže s podnikáním teprve začínáte a zákazníci se k vám zrovna nehrnou. Potřebovali byste o sobě dát vědět. Ale jak?

Musím vydat desetitisíce za marketing?

Jakmile začnete studovat marketing, máte pocit, že tohle nemůžete nikdy zvládnout. SEO, obsahový marketing, sociální sítě, linkbuilding, persony, cílové skupiny, chování uživatelů internetu… Informace se na vás hrnou jako lavina. Nechcete vydávat jmění na zaplacení agentury, která se o to vše postará. Dokonce ani nemáte marketingového ředitele a mnoho spolupracovníků. Musíte se postarat sami. A popravdě, především se musíte věnovat svému podnikání.

Nebojte se, není vše ztraceno. Mám pro vás dobrou zprávu. Je však potřeba se na věc podívat trochu jinak.

Kvalita je základní hodnota

Je dobré si uvědomit, že rozhodně nejste jediní v této situaci. Dnešní doba je sice bohatá na informace, ale lidí, kteří odvádějí velmi kvalitní práci ve svém oboru, není více, než bývalo kdysi. Na internetu naleznete spousty odkazů na vámi hledané služby a produkty. Ale řekněme si to upřímně, nedáte raději na doporučení od kamarádky, než na výsledek, který vám vyhodnotí jako nejlepší Seznam, nebo vševědoucí „Gůgl“ ?

Já ano. A myslím, že je nás více.

Takže pojďte do toho, zkuste všechny převálcovat kvalitou svých služeb, skvělým nápadem, něčím výjimečným. Klidně buďte nenormální. Uvidíte, že se to brzy roznese. Stejně tak webové stránky a letáky mějte originální, s přidanou hodnotou pro vašeho zákazníka.

Nemusíte na to být úplně sami

Co dělat, pokud se vám nápady hemží v hlavě jak včely při rojení, ale na papíře je stále bílo? Nevadí, že nejste rození spisovatelé, od toho je tady copywriter. To je člověk, který je schopen převést vaši jedinečnost na papír, případně na web. Pokud nevíte, jak navázat kontakt, nebo co budete potřebovat, aby spolupráce s ním měla ten správný efekt, koukněte na další článek.

Chcete začít teď hned?