Články
Přilákejte (a udržte si) zákazníky díky STDC
Avinash Kaushik, jeden z nejznámějších světových marketérů, přišel v roce 2013 s přelomovou myšlenkou, která je stále aktuálnější také v oblasti českého marketingu. Jedná se o framework SEE – THINK – DO – CARE. O co přesně jde, a proč byste jej měli znát?
Typy uživatelů internetu
Věděli jste, že lidé, kteří na internetu sdílejí informace s ostatními, už mají také svou typologii? Už nejste jen introverti, nebo extroverti, flegmatici, či cholerici. Řeknu vám tajemství, jsem selektivní altruista, a budu to muset změnit. Ale hezky popořadě....
Máte službu, nebo produkt a vytváříte webové stránky, kde jej chcete propagovat? Pokud nejste rození spisovatelé, pak určitě sháníte někoho, kdo vám pomůže napsat texty na váš web, po jejichž přečtení vám klienti utrhnou ruce. Jak však rozeznat dobrého copywritera od pisálka, který o marketingu neví zhola nic?
Pomoc, nikdo o mně neví!
Možná to znáte. Máte webovou stránku, kde prodáváte své produkty, ale nikdo o nich neví. Poskytujete bezvadné služby, jenže s podnikáním teprve začínáte a zákazníci se k vám zrovna nehrnou. Potřebovali byste o sobě dát vědět. Ale jak?
Proč být nenormální?
Nedávno jsem si vyslechla zajímavý online kurz od Jana Laibla, obchodníka, který pořádá řadu kurzů a školení. Zaujalo mě více myšlenek, ale jedna z nich čněla svou zdánlivou nenormálností mezi ostatními jako Ferda mravenec v mraveništi.